close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שדרים בתחום הספורט – מגשימים את החלום

מערכת שורשיב אב, תשפ02/08/2020

בבתי ספר רבים ניתן לעבור בימינו קורס תקשורת ספורט מקיף שיכשיר אתכם להיות שדרי ספורט מקצועיים. הקורס בנוי מעשרות שעות לימוד שמועברות על ידי מיטב אנשי התקשורת בארץ

תגיות:
רוצים להיות שדרים בתחום הספורט? כך תעשו זאת
אם אתם קמים בבוקר וישר חושבים ש"ככה לא בונים חומה" ומתעוררים בלילה מעוד חלום מתוק על קריאות ה"שעעעעררר" הבלתי נשכחות בפארק דה פראנס, כנראה שעוד מילדות חלמתם להיות שדרים בתחום הספורט. כמה טוב שכיום יש מספיק ערוצי טלוויזיה ותחנות רדיו שישמחו לקלוט אתכם. אתם רק צריכים לעבור קורס מקצועי לפני זה. איזה קורס? מייד תבינו.

הכירו את הקורס שיוביל אתכם לעולם התקשורת!
בבתי ספר רבים ניתן לעבור בימינו קורס תקשורת
ספורט
מקיף שיכשיר אתכם להיות שדרי ספורט מקצועיים. הקורס בנוי מעשרות שעות לימוד שמועברות על ידי מיטב אנשי התקשורת בארץ – עיתונאים, שדרים, פרשנים וכו'. בין הנושאים המרכזיים שנלמדים בקורס:
• עבודת עיתונאי הספורט – מידע תיאורטי כללי על עבודת העיתונאי בתחום, סדר יום, מקומות עבודה אפשריים, תחומי התמחות, כישורים נדרשים ועוד.
• ראיונות ושיחות עם ספורטאים – עשה ואל תעשה, הכנה לראיון, שאלות מוכנות אל מול שאלות המשך, שמירה על מקורות ועוד.
• עבודה מול מצלמה – מנח גוף, אינטונציה, מבט, דיקציית הדיבור, הופעה וכדומה.
• עבודה באולפן – כיצד מתנהל שידור, ההבדל בין שידור חי אל מול שידור מוקלט, עבודה מול מצלמות, הכנה לעבודה באולפן וכדומה.
• פרשנות ספורט – ההבדלים בין שידור לפרשנות, מה מותר לומר ומה אסור, הכנה לפני שידור ועוד.
• עבודה במחלקות המדיה של מועדוני הספורט – כיצד מתקבלים? מה נדרש? מה צפוי?
• לימוד לעומק של העולם הדיגיטלי.
• כיצד מגישים פודקאסט?
• כתיבת ספורט
• ועוד.

הלימודים כוללים בין היתר גם יציאה לשטח, שם תוכלו לצפות ולהתנסות בעבודתו של שדר הספורט במגרש, באולפן הטלוויזיה ובתחנת הרדיו.

שדרים בתחום הספורט – מה חשוב לדעת לפני שנרשמים לקורס?

לבטח צצו בראשכם מספר שאלות הקשורות לקורס שיגשים את חלומכם. אז בואו נענה עליהן.

נתחיל עם מה צריך כדי להתקבל לקורס? ובכן, אמנם אין מבחן רשמי. ובכל זאת, באמצעות ראיון קצר, ירצו בהנהלת הקורס להבין את הזיקה שלכם לספורט, את הנכונות שלכם ללמוד ולהשתפר בכל עת, את יכולת העבודה שלכם בצוות, את הכוונות המקצועיות שלכם לעתיד ועוד.

נמשיך עם מה צריך כדי לסיים בהצלחה את הקורס? בוודאי תשמחו לדעת כי במרבית מוסדות הלימוד, אם תגיעו ל-80% מהשיעורים – תעברו את הקורס בהצלחה. יחד עם זאת, בשביל למקסם את סיכויי ההצלחה שלכם להשתלב בתחום, חשוב באמת לבוא במטרה ללמוד ולהשתפר, ולא סתם להיות נוכחים.

ונסיים עם שאלת מיליון הדולר – האם ניתן למצוא עבודה בסיום הקורס? התשובה היא בוודאי שכן! שדרים בתחום הספורט, כמו גם כתבים, עיתונאים, פרשנים ועובדים נוספים, הם מצרך מבוקש – בטלוויזיה, ברדיו ואפילו בפודקאסטים ואתרי אינטרנט בתחום הספורט. כך שאם תהיו רציניים, תשקיעו ותאהבו את מה שאתם עושים, לא תהיו מחוסרי עבודה. שיהיה בהצלחה!
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה